Ice Cream Surfer
The evil Broccoli, irritated by the fact that kids hate vegetables and love ice cream, has created an army of vegetables to destroy the flavor galaxy. Only the Ice Cream Surfer with the help of his four super tasty friends can prevent that.
Straight to the action, we aren't here to tell stories, but for button-mashing. Are you ready to shoot ice cream filled with pure cooling energy?