JUMANJI: The Curse Returns
You’ll need a full team of 4 players to defeat the jungle. If you’re missing a player or two, AI companions will join and fill empty spots. Become Alan, Sarah, Peter and Judy, or the brand-new characters, Coach Holly and Lucas Garcia.
Survive encounters with creatures and plants from the deepest depths of the Jumanji jungle. You’ll face giant Mosquitos, Lions, Rhinos, Crocodiles, and even Carnivorous Plants. You’ll also need to dodge attacks from the legendary hunter, Van Pelt!
Play in Online Multiplayer or join one friend and two AI characters in Local-Play Mode, or join a complete AI team in Single Player Mode.
Dive headfirst into a mash-up of the classic board game and fast paced card-based strategy. Face jungle wildlife with an ever-shuffling deck and send every danger back into the game. Improve your deck between rounds for a different experience every time.
Play your way around a map of iconic locations in Brantford, from the Parrish Mansion to the Sir Sav-a-Lot supermarket.
Travel beyond Brantford! Jungle drums are sending shockwaves through the icy valley of a Winter Resort Map. Gather a team, face a new danger, and explore a festive Winter wonderland!