JYDGE
Build your JYDGE. Enter Edenbyrg. Get out alive. JYDGE is a lawful but awful roguehate top-down shooter where you get to build your own cybernetic JYDGE and eradicate crime in the never-sleeping megacity of Edenbyrg.
Create your own play style by augmenting your JYDGE, modifying your Gavel rifle, and choosing fearless companions to suit the tasks at hand.