John The Zombie
Welcome to Johnwood, the wackiest, weirdest place where scientists accidentally turn into zombies, hardware stores sell frozen brains, people get run over, and everyone swears they’ve seen flying horses!
If you're looking for a serious game, this ain’t it. But if deep down in your poor soul you're itching to chase down the world's most bizarre civilians and chow down on their brains without mercy, stop wasting time: Come to Johnwood and feast on the dumbest citizens you'll ever find!