Kentucky Robo Chicken
Help the Robo Chicken get the stolen light bulbs back! This game is intended for players who do not fear a real challenge.
Get to the end of each level in the shortest amount of time possible and try to collect all the gizmos along the way. Beware the hungry Roaches, pesky Flies, shooting cannons and other deadly obstacles. Get the power-ups that let you use your turbo dash that'll come in handy in tough situations.