Free demo available!
Prepare for multi-Kirby combat! Pick your favourite Copy Ability and fight to be the last Kirby standing in Kirby Fighters 2, a brand new brawler experience for Nintendo Switch!
Fight alone against a flurry of opponents or play with up to three friends on one console, across multiple consoles via local wireless* or online**, in a range of competitive and co-operative modes. Alternatively, head for the Buddy Fighters Tower and fight your way to the very top – you never know what might be waiting there!
No matter what your skill level, the action of Kirby Fighters 2 can be enjoyed by anyone, with simple controls and easy-to-learn moves. Jump straight in and experiment to find the Copy Ability that matches your play style!
Pick from a range of Kirby’s unique Copy Abilities or even some of Kirby’s friends. Each one brings different moves to the battlefield, so you can pick one that suits your fighting style. Start with a select few and unlock more as you play – which will you pick first?
Dare you climb the tower? Team up with a computer-controlled partner or a friend on one Nintendo Switch***, then battle against enemy teams as you ascend. Fight hard and collect Buddy Star Blaster parts to unleash attacks in tandem with your teammate. Claim victory to move from floor to floor until you reach the summit!
If proving your pugilistic prowess against others is more your cup of tea, Kirby Fighters 2 lets you take on all comers! Play with up to three friends on one Nintendo Switch, or across multiple consoles via local wireless* or online**, either in teams or in an all-against-all battle. Will you be the last one standing?
Everything you do in Kirby Fighters 2, regardless of the game mode, earns you Fighters Points – the more you play, the more you’ll earn. Rack up points as you progress and you’ll unlock exciting extras: new Copy Abilities, new stages to fight on, special item cards for use in the Buddy Fighters Tower or even alternative costumes!
Players of previous Kirby games on Nintendo Switch get even more content! If your Nintendo Switch console has a save file for Super Kirby Clash or Kirby Star Allies on it, you can unlock unique alternative costumes to use in Kirby Fighters 2.