Kittey 64
Quick, grab that Bubble Booster and get going! The stars are falling and the moon is watching your every move. It must be planning something. Investigate the fallen stars and find the gems that are hidden away inside them. Their power will let you free Kitty Island from the moon's assault. Your friends are counting on you!
● Meet dragons, snake men, ghosts, talking skulls and star people -- some may need your help!