This game is a railroad simulation game that allows you to experience actual railroad operation based on video footage of the driving direction of an actual train.
The stage of this work takes place on the Busan-Gimhae light rail train that operates in the western region of Busan, Korea's second largest city.
You can feel like you are a real train driver with smooth, realistic video playback.
Huge volume! You can enjoy the entire Busan-Gimhae light rail route multiple times in both forward and reverse directions!
It supports three play modes: sectional driving mode, overall driving mode, and view mode driving.
Enjoy the train driving experience as well as the outside scenery of the Busan region in Korea.