Korokoro Harley
Collect medals in the game and spin the gacha to increase the number of friends!
It also has the depth of becoming an intense game when trying to fully clear all content.
A perfect fun game that can be recommended for those who are not familiar with gaming, as well as and those who have played lots of games!