Lair Land Story
When Herol finds Chilia, a mysterious, magical girl, who has saved his war-torn city from destruction, she seems to have lost all memory of her heroic feat. With no recollection of her previous life and powers, he decides to take her in. You, as Herol, must now raise Chilia over the course of four years, plan her day-to-day life, and help her develop her character and skills!
Help Chilia become a young woman with a bright future and embark on a journey to find the woman of your own dreams – from your childhood sweetheart to the chief of guards, it’s on you to decide who your heart belongs to. Chilia’s fate and your own future now lie in your hands.