Leo's Fortune
Once upon a fortune, there was me, Leo, a brilliant engineer with a coat of turquoise fur and an accent as thick as borscht. My gadgets were legendary whirring wonders that made me rich, amassing a mountain of gold.
One day, my riches vanished, leaving me heartbroken and flatbroken. Now, ten years later, I am back on a whirlwind adventure to reclaim my lost fortune and find the thief.
Join me in this epic journey filled with twists, turns, and heartwarming moments as I follow the trail of gold and uncover the truth behind my stolen fortune!
Leo’s Fortune is a platform adventure game where you hunt down the cunning and mysterious thief that stole your gold. Beautifully hand-crafted levels bring the story of Leo to life in this epic adventure.