Life Bubble
Embark on an exciting journey to explore new planets, collect valuable resources, and rescue lost astronauts!
Complete missions or sell resources you don't need in order to buy character and machine upgrades. Improve your abilities and tools to explore the planet fully prepared!
Be ready for obstacles along the way. Enemies are out to conquer your tiny universe. Protect your life, bubble miniature world, and fight back like a true space cowboy!