Light - Die to Survive
Light - Die to Survive offers a chilling and unique horror experience that will push your survival instincts to the limit.
The game unfolds across three distinct stages—each more terrifying than the last.
You will begin on a dark, desolate road, where every step forward feels like a dangerous gamble.
Finally, you will find yourself trapped inside a haunted house, filled with eerie whispers and ghostly figures watching your every move.
What sets Light - Die to Survive apart is its minimalist yet highly atmospheric design.
The simplicity of the game’s design heightens the tension—you’ll just need to reach your destination or escape from a specific area, but doing so requires vigilance and an understanding of the environment around you.
With its limited range, it forces you to explore cautiously, knowing that danger could be waiting just beyond the edges of the light.
Each time you meet your demise, the clock rewinds, allowing you to attempt the challenge again.