Little Army
Little Army is an auto battle game in which powerful insect rulers clash for power. Each faction has its own specific abilities and effects in battle, and the Tyrants provide different aids to their armies. Expand your ranks and crush your enemies.
Choose your Tyrant and crush your enemies! No one should survive your fury! Choose your favorite among 6 Tyrants and build your personal army. Each Tyrant masters a faction with specific abilities, feed your fury to unleash the Tyrant's wrath upon your opponents.
"Do you know the height of your enemy, you know how high you will have to jump."