WHAT IS THEIR SECRET?
Take part in the lottery and embark on the vacation of your life alongside your best friend: Yuina, where you'll also be a judge in a beauty contest. On the island you will be joined by the competitors – the artistic Eimiko, serious and elegant Haru, commanding Tomoe, and flirty Aimi. Get your flirt game on, the competition starts now!
While spending time with the girls, you'll notice their weird behavior. Are they hiding something from you? Why did you specifically win the competition? Does it have to do with your memory loss?
Despite the beauty and charm of all the girls, only one will be able to win the competition. Which one of them will impress you enough to award her the golden apple? Are you going to go with your heart or will you play fair?