Love Island
Tired of the hustle and bustle? Take a tour to Love Island! Play this match-three game with RPG elements to seduce all those charming anime girls! Warm sea and tropical heat. Exotic cocktails and beach massages. Immerse yourself in the atmosphere of relaxation and fun as you spend an unforgettable vacation on Love Island. Find your way into the hearts of 5 beauties and unlock over 10 beautifully animated CG scenes.