Lunistice
Lunistice is a linear 3D platformer that is heavily inspired by the 32-bit era of yesteryear. Follow Hana the Tanuki on her adventure through her dreams!
Explore the different dreamscapes to guide her to her final destination - The Moon - and try to uncover the secrets of "The Lunistice" along the way!
Explore a multitude of different dreamscapes created from Hana's memories! Jump and run through an old shrine, a fancy water park or a world made out of food!
Lunistice is designed as a simple and short experience that you can easily play in short bursts! Have fun and enjoy the good vibes!