MFC - Midnight Fight Club
MFC - Midnight Fight Club brings the raw intensity and excitement of professional mixed martial arts fighting right to your fingertips. With unparalleled graphics, a diverse roster of fighters, and realistic physics, this is the fighting game you've been waiting for.
Tired of button mashing? Our game rewards strategic fighting. Block incoming attacks, dodge out of the way, or use your custom stats to outclass your opponent.
Begin your career in the Rookie Rumble and fight your way through 10 challenging leagues, each more difficult than the last. Do you have what it takes to conquer the Ultimate Titan League?
Each league culminates in an epic boss battle. These bosses are not your typical fighters; they have unique abilities and patterns. Strategy is key!
Personalize your fighter's stats—Speed, Health, Stamina, Power, and Defense—to match your fighting style. Adapt and evolve to climb the ranks.
Our AI learns from your fighting style. It dodges, blocks, and counterattacks like a pro. Adapt your strategy to conquer challenging opponents.