Magic City Detective: Secret Desire Collector's Edition
The famous detective of the magical world is back in business – together with the elvish friend Ymir!
You and your assistant must find the famous alchemist to help the vampires prevent the irreversible consequences.
Conduct your own investigation: look for objects and solve intriguing puzzles. Find the one responsible for wreaking havoc and save the world!