Master Sleuth Bundle
Sherlock Holmes: Crimes & Punishments: Use your impressive talents as a detective to solve a multitude of thrilling and varied cases: murders, missing persons, spectacular thefts, and sinister investigations. Choose the avenues of inquiry you wish to pursue, interrogate your suspects, deduce the guilty parties and carefully determine their fate. Just make sure you pick the right suspect as the innocent can just as easily get caught in your investigations.
Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter: Interrogations, combat, chases, subterfuge and the supernatural. Discover a game that blends investigation, action, and exploration for an experience that will test the limits of your nerves and intelligence. Explore a grandiose, semi-open world London and untangle a web of intrigue, lies and misdirection, all culminating in one final grand revelation about Sherlock himself.
The Sinking City: An adventure-investigation game set in an open world inspired by the universe of H.P. Lovecraft, the master of Horror. East Coast of the United States, the 1920s, the half-submerged city of Oakmont is engulfed by an eery supernatural presence. You're a private investigator, and you have to uncover the truth of what has possessed the city… corrupted the minds of its inhabitants... and yours. Embrace the fear of the unknown. Be prepared for deep-dive interrogation, an immersive environment, and chthonic madness.