Medieval Grandmaster: Tavern Board Battle
A classic board game with old rules in a new version. Sit down at the tavern table, awaken your strategist skills and outwit your opponent - calculate your opponent's moves, repel the attack and checkmate!
The game allows you to play against a virtual opponent with three difficulty levels, or with your friends right on one device. The rules of the game are simple - you need to clear the chessboard of your opponent's pieces and get to his king. Develop your strategic thinking, improve your skills and become a real chess king!