Mercenaries Lament: Requiem of the Silver Wolf
When Amalie, the heroine is in your party, you can fill a gauge on the top right of the screen which will allow you to stock 1 BP when full.
By using BP characters can enter a state called "Advent Soul" which fortifies the character for a certain period of time.
The character can then use "Advent attacks" with other party members and "Soul Exceed" skills, which are special moves.
This special move is unique to each character, and effects vary from inflicting immense damage to the enemy to recovering HP and abnormalities of all allies.
You can check the status of your collection on a dedicated screen and equip your character with them as accessories.