MeteoHeroes Saving Planet Earth!
Wherever and whenever they are needed, you’ll find the MeteoHeroes! Our super-powered friends are ready to solve any problem that may affect the environment – anywhere on Earth! Travel with them from Rome to the South Pole, as they take on incredible missions, visiting nine amazing places on our planet until they reach their final destination – and a showdown with their fearsome arch-enemies Doctor Makina and the Maculans!
Help our heroes to use their unique weather-controlling powers to defeat the Maculans. Come with them to nine famous locations threatened by chaos and pollution and help them to fight for a clean, safe planet. You’ll travel through Rome, Cape Town, Sydney, Seattle, Harbin, Buenos Aires, the South Pole and the Amazon until you reach the Gran Sasso and the MEC, the MeteoHeroes’ base. But the MEC has been taken over by Dr. Makina's evil Maculans! Can you help the team to get it back?