Micro Stunt Machina
Micro Stunt Machina is a casual game perfect mix of puzzle and arcade. On 80 Levels, get your micro-cars to the finish line going through obstacles over micro-tracks. Use the correct actions to get your vehicules throughout the different housing sceneries.