Midnight is Lost
Midnight is a witch's animal helper, more precisely, a cat that has accidentally ended up on a mysterious island. Now he is lost in a weird world and needs your help to get back home.
Before the adventure begins, there is one more thing you must know... Midnight is lost give you a unique and challenging experience that need to be solved backward.