Moto Rider GO: Highway Traffic
Moto Rider GO: Highway Traffic brings to you a compelling and satisfying traffic dodging experience in the world!
Head out and race as fast as you can to become the new moto rider in the world! Race the traffic and complete the challenges to get real among the competition. Jump on your racing bike and ride on the endless busy roads and highways! Make near traffic misses discovering 4 unique locations: Suburbs, Desert, Snow, and Night City in 4 different modes! Ride your motorcycle on a highway, interstate, or the autobahn. Never forget that riding a motorcycle can be fun, but it can also be dangerous! Roads and highways are full of speeding cars – they can bother you!
Go to the garage and select one of the licensed, high-performance motorbikes. Tune your vehicle and customize its appearance. Choose your favorite body color and slap on some well-designed decals! Give your rides your own style. Increase your motorbike's speed, breaking level and add extra lives – these will all have a definite impact on your bike's performance.