Neckbreak
Find yourself in a future city full of gangs, mafias, and other shady people. Become a vigilante who works during the day, and gets into a killing frenzy at night. Hop in the car, select a destination, and explore every corner of Crimson Tide.
If you want to feel an adrenaline rush, you can explore the city on foot but watch your back and don’t ask too many questions.
Take some pills and breach doors to stun opponents, or just disarm them by kicking their faces. They will be pleased to drop a weapon for you then. You should definitely find and lick a frog – you will love it.
It’s your decision how to enter combat and how to end it. Find your first victim, and go with the flow. Try every possibility and find the best way to get the highest score.
Kick an enemy while sliding to pick his weapon mid-air and land a headshot to defeat him. Creativity is the key to success.
There are 12 available endings waiting for you to be discovered. Each one takes around 4 hours for hardcore players to complete. The path you choose will never be completely the same next time. Also, check and search for collectibles that are hidden all over the city.