Flying cats versus 10,000 soothing characters!
Neko Navy is an exhilarating horizontal scrolling shooter where you can shoot them up with easy controls.
The game offers three difficulties that everyone from a beginner to an advanced player can enjoy.
Daydream Edition features rebalanced difficulties - harder DEATH mode - and infinite fun with an all-new ∞ Mode!