Nightmare Reaper
A dark and violent meld of retro and modern action games, inspired by the classic 2.5D first-person shooters of the 90s, with elements of modern looter shooters and roguelites.
▪ Choice Paralysis - Gather 80 unique weapons containing a funky mix of attributes randomized from over 30 enchantment types.
▪ Necrotic Optimism - Unleash carnage to the tune of music and audio by the great Andrew Hulshult.
▪ Dream Logic - Progress through the nightmarescapes that mix manual and random level generation.