OverShoot Battle Race
Inspired by the old-style isometric arcade racing games, OverShoot Battle Race is an extremely fun racing game that brings back the emotion to play a battle racing game alone or with his friends.
Traveling on another solar system, you will fight for first place in an insane journey through 9 planets facing the most amazing racers in the galaxy.
OverShoot will make bring back the lost feeling, that was playing with friends and family when you have been seated on the couch fighting in the first place and screaming angrily when someone explodes your car.
Play alone or with his friends and family and have amazing moments with real fun and challenge, but be careful, may you lose your friends.