Paper Dash - Las Vegas
Embark on an relaxing adventure as you take on the role of a courageous paper plane hunting down evil ghosts that haunt vibrant worlds across dimensions. Soar through captivating landscapes, from mystical forests to scary mansions, in search of these malevolent spirits. Utilize your flying skills and shoot all the ghosts, restore peace, and bring harmony to the realms in this visually stunning game.
This Game Is an interactive game experience that is designed to ease your mind and have fun finding and shooting little ghosts.