Path of Colors
Introducing "Path of Colors", the exciting console game that will put your strategic thinking and creativity to the test! Your goal is to connect the color base to the target base by drawing a path that passes through all the checkpoints in the correct order. But there's a twist - you can mix your colors with previously used ones to create new shades that will help you navigate through the levels.
With stunning graphics and easy-to-learn controls, Path of Colors is a game that's suitable for all ages and skill levels. You'll need to plan your moves carefully to make the most of each color and avoid obstacles that will try to stop you in your tracks.
As you progress through the levels, you'll encounter new challenges and obstacles that will require even more creative thinking. With multiple difficulty modes to choose from and dozens of levels to play through, Path of Colors is a game that will keep you entertained for hours on end.
So what are you waiting for? Grab your controller and get ready to mix, match, and connect your way to victory in Path of Colors!