Please, Don't Touch Anything
Please, Don’t Touch Anything is a cryptic, brain-racking button-pushing puzzle game.
Covering for a colleague taking a bathroom break, you find yourself in front of a mysterious console with a green screen monitor showing a pixelated live image of an unknown city. Also present is an ominous red button with the simple instruction to not touch anything!
Push the red button once or press it many times. Your choices and actions will lead to outrageous consequences and over 30 unique puzzle endings.
This updated version of the classic game features all new high-quality visuals, new mechanics, updated classic endings with new solutions, and a slew of new endings.