Plumber's Don't Wear Ties: Definitive Edition
Painstakingly restored and lovingly recreated. Plumbers Don’t Wear Ties: Definitive Edition delivers a truly next-generation CD-ROM experience. For the first time since 1993 the original version of the game is faithfully presented alongside 4K remastered photos and a wealth of documentary and interview content.
Relive the excitement of John and Jane’s fateful encounter in the first American produced visual novel. Learn about the birth of the multimedia era from industry icons, and dive into the origin featuring leading lady Jeanne “Jane” Basone with all-new documentary style content.