Police Simulator 2023
Complete the various missions in our new 2022 Police simulation game. The Chase mission is one of the most exhilarating driving experiences you can have: chase and hit the suspect’s car until you get to arrest them. If you like some more relaxed driving you can try the police escort mission or help your squad stop suspect vehicles with spike strips in the roadblock mission. If you enjoy giving out tickets, try the Parking and Radar missions.
You can also go Undercover with a special set of challenges, unique to our next-gen police simulator. Feel the thrill of the car chase in the Fugitive mission or quietly drive behind the suspect car from a distance in the Follow mission. You can also complete Stakeout missions, in which you take photos of illegal activities.