Poly Puzzle
All you need is to swipe to rotate the poly puzzle and find the correct angle at which the figure will be complete. Create unique poly art masterpieces.
Challenge yourself inside a polysphere world! It is the best choice to spend your time. Playstyles and moves are rendered in-game with meticulous attention to detail. Simple and fun for all ages. Get a completely new experience and relax your mind with 3d puzzle!