Powered Platformer Bundle
You’ll need to harness the powers of the four elements (wind, water, fire and earth) to gain new abilities and clear each zone. Can you master the skills of an elementalist? The challenge gradually increases over 80 cleverly designed levels. You are humanity’s last hope in a world plagued by a deadly disease.
Only by collecting all the crystals in every level you will be able to create a magical elixir and find a cure.
TP Bullet is a puzzle platform game where you need to shoot your one shot to solve each puzzle and clear the level.
As a secret agent marksman, you are the only hope against the evil Skeleton King and his minions who attack the city. A kindly witch gives you an enchanted bullet which allows you to teleport so you can retrieve the ancient magic coins to defeat the villains.
Jump, shoot, and block your way to victory over 40 amazing and addictive levels.