Puzzle Games Bundle (5 in 1) vol.2
Ramto isn’t the smartest guy in the Universe. He enjoys finding troubles - and solving them, but when woke up on a spaceship it was too much even for him. Alone on the ship he had no idea how to pilot, among heaps of weird devices created by a schizophrenic engineer.
You will evolve and grow up in a minimalist and beautiful environment full of characters, objects and events that represent life situations. Sometimes there is pain, like when our little hero crushes on spikes. But friends always help and open the doors that stop us – so we can keep moving on. Thinking hard always offers solutions to our problems. Discover and make your own journey now with us!
This minimalist puzzler offers a unique premise for an innovative and deep gameplay: here you don’t control your character, but rather the world around it. Gravity is the only force applying motion, so you need to rotate the levels until your character reaches down to the ultimate goal. Every rotation is counted, meaning that the smaller score, the better! Be smart and compete with others for the online leaderboards podium.
In each level, the goal is never far… The path, though, is a real maze. Choose a direction and avoid the walls not matching your color. It’s easy at first, but quickly gets tricky with clever level design and new mechanics such as switches and teleporters. Solving all 50 stages is an achievement to be proud of!
We’re confident that Colorful Colore will tease your brain in various and unique ways to ultimately deliver this awesome sense of reward.
A lot of love and attention to details have been given to the presentation. Colorful animations, immersive visuals and sound effects, cool music... The experience is both vibrant and clean, stimulating and relaxing, offering the perfect environment for your satisfying puzzle-solving time!
Play by the 4-heroes team. Defend against the hordes of monsters, plan your moves, improve your abilities. Defeat all the enemies on each level and join the deadly fight with the Boss !