Radical Rex (QUByte Classics)
Come hang with Radical Rex. He's the raddest, baddest fire-breathing Tyrannosaurus ever to shred prehistoric pavement! This bad-boy-on-wheels is out to save the dinosaur race.
Check Rex thrashin' on his board, sportin' his flame-breath, bustin' out with killer jump-kicks, swingin' on vines and blastin' out screen-shaking roars. Excellent!
Rex keeps you groovin' while you keep him movin' past twenty of the meanest prehistoric nasties to rock his dino-world. No sweet for Rex - 'cuz he's too hip to be extinct!