Recursion
Solve puzzles, read strategically placed notes, press buttons, potentially die, and hopefully escape the worst Monday you’ve had in at least a week. Rinse repeat.
The second instalment in the Glitch Broken Dreams Collection, Recursion is a compact mystery game chock-full of puzzles, secrets, and questions.