Rescue: The Beagles
A cargo airplane crashed somewhere in the vast areas of the Amita mountain range.
It was carrying a large shipment of beagles headed to the CutLab, a huge animal testing facility.
The lab is upset about losing its precious testing material and is deploying a biohazard division determined to reclaim its "property".
We are sending our elite animal rescue squad to save as many dogs as possible before the lab's grunts confine them back to the life of endless misery. Go!
The game offers core gaming experience focused on score attacks and reaching high levels, paying homage to classic 8-bit era arcades. Play as Nicole or Edwin and rescue as many adorable doggies as possible. Overcome treacherous mountain terrain by parkouring, roping and parachuting in an intense, fast paced chase through colourful procedurally generated levels. Command owls and wield them as a weapon against a horde of biohazard dudes, vivisectors, lab executives and more. Upgrade your skills and consume wild goji berries to gain superpowers!