Room of Depression
Is there anyone around you that suffers from depression? Do you really understand depression? This game allows you to enter a world of people who suffer from depression and understand how to deal with people with depression properly.
"Room of Depression" is an adventure game that focuses on the atmosphere and experience of depression.
Players experience Moon's daily life. Her encounters may be as ordinary as any passer-by but her world is very different from others. The big and small events in life affect her differently because she suffers from depression.