Get ready to embark on an epic and challenging journey, where you will become Ruff Ghanor, the young cleric destined to confront the tyrant Red Dragon, Zamir, and free the kingdom from his relentless oppression. Trained by the monks of St. Arnaldo Monastery, Ruff will face the forces of the fearsome dragon to protect his people while discovering the truth about himself.
Each collected card represents a crucial action. Build the perfect deck, strategize your moves, and create powerful synergies as you progress. Show your bravery and cunning in a game that combines strategy, adventure, and narrative in an unparalleled way.