SAMURAI MAIDEN
A young woman from the 21st century with sharp swordsmanship skills finds herself in Honnō-ji during the Sengoku period! Together with a trio of newfound ninja friends, she races through the Underworld beneath Honnō-ji, confronted by enraged corpses at every turn!
And when things get tough, activate the Devoted Heart technique to have samurai and ninja lock lips to enhance their abilities!
Slay the Demon Lord of the Sengoku period and forge everlasting bonds with your ninja friends!