SEGA AGES Wonder Boy: Monster Land
The arcade platform action RPG stars a now-teenage Tom-Tom, also known as Wonder Boy. Having previously saved Wonder Land from clutches of the evil king, the hero is called upon again when the evil MEKA dragon invades. It's up to Wonder Boy to defeat all the monsters in the now-called "Monster Land." Fight monsters, purchase magical weapons, and traverse the realm today!