SHARK! SHARK!
This reimagined version for up to four players offers you a modern and addictive gameplay, fantastic graphics, great sounds, lots of levels and many underwater characters.
You are a very ambitious little fish … surrounded by the gulping underwater crowd! These are nasty, sneaky, big-mouthed aquatic devils that would swallow you up in no time … plus the real-slick, fast-turning sharks and other enemies as well that just love keeping you in their stomachs. But you´re smarter … and sly-mouthed too! … and why let them DEVOUR you?