SNK VS. CAPCOM: CARD FIGHTERS' CLASH
Introducing! SNK VS. CAPCOM: CARD FIGHTERS' CLASH, a white-hot card fighting game for the NEOGEO POCKET COLOR (released in 1999), is coming to Nintendo Switch!
Back then, SNK VS. CAPCOM: CARD FIGHTERS' CLASH was sold as two separate games; the SNK Cardfighter's Version and the CAPCOM Cardfighter's Version. But now, both have been combined into one game! There's nothing stopping you from collecting all the cards!