"Akira is an agent for a secretive organization who protects the world from threats simply known as incursions.
Strange creatures from another dimension are invading his world, wreaking havoc wherever they go. With his assistant and a freshly assigned rookie to back him up, can Akira overcome a threat which may end civilization itself?