Takagi Haru is a normal university student, with a somewhat abnormal passion for the stars. That is, until one fateful night, when a strange girl in a bodysuit falls from the sky and lands on top of him!
This girl claims to be an alien princess called Ena, a fugitive on the run from her home planet, Corval. Ena is determined to make Haru fall in love with her so she can marry him and live out the rest of her days on Earth. Haru’s life will never be the same again!
What will Haru do, now he has two pretty girls vying for his attention, and a fugitive alien princess living in his apartment? He doesn't know, but one thing is certain: his life will never be the same again!