Sakura MMO Extra
Viola's life in the virtual fantasy world of Asaph might be perfect, but it's also perfectly boring.
Dissatisfied with a lack of strong enemies to fight, Viola turns her attention to a business proposal brokered by her guild mistress, Maidie. Maidie plans to start up a maid café, and she recruits cute heroines Viola, Neve, Fion, and Eleri to lend her a helping hand! Viola agrees to her offer, and a brand new chapter of her life in Asaph begins.
Join Viola as she works as a maid, and watch her embark upon a brand new adventure.